Saturday, November 5, 2011

hari ni aku dapat ilmu yg sgt pnting..

selame ni ak didik adek aku..
semua bertanye kan A sume (pembelajaran)..
ak slalu bertnyekn tentang akalnye. bukn roh nye
aku tidak spatotnye bertanye..
"ape cter2 dek"
sebalik nye aku, bertanya
ape tujuan adek hidup dalam dunia ni?

lihat dari segi amalan nyee..
lihat dari segi kebaikan nye..
bukan dari segi pembelajaran nye..
knpe??
jika roh nye sudah melambang kan positive..
maka kesemua akn menjdi positive..

melibatkan tetang perkara-perkara negative dan positive..
ramai ibu bapa yg silap dalam mendidik anak2.
kerane berfikiran negative da diwujud kn dari kecil lagi..
blew anak itu smkin dewasa.. automatic dy akan mgikut ape yg dye di didik

kini ak sedar akn ksilapn aku..
terima kasih Ikim.FM.. info yg di memberi amat mghtukkan kepale.

0 comments:

Post a Comment

my facebook