Wednesday, September 14, 2011

Logo Olimpik London 2012 Berbentuk Freemason dan Maskot Olimpik London 2012 Berciri Dajjal Mata Satu

Pendedahan sebenar cara buat duit di internet tanpa modal oleh ar-rifke!!! Jangan lepaskan peluang ini.

Logo & Maskot Olimpik London 2012 Berbentuk Freemason Berciri Dajjal

Mari kita sama-sama memboikot dan menentang penggunaan Logo Serta Maskot Olimpik London 2012 yang secara jelas dan terangnya berbentuk ZION yang merupakan istilah alkitabiah bagi Jerusalem.

Lihat lebih details lagi-->

Sila zoom dan lihat Perkataan ZION pada Logo Olimpik London 2012 dibawah…

logo olimpik london 2012 freemason Logo Olimpik London 2012 Berbentuk Freemason dan Maskot Olimpik London 2012 Berciri Dajjal Mata SatuBenar bukan? Perkataan ZION secara jelas dapat dilihat pada logo olimpik London 2012diatas. LIhatlah betapa licik dan jahatnya konspirasi yang cuba diselitkan oleh “rejim syaitan” ini. Mereka cuba sehabis mungkin untuk memastikan hidup kita sentiasa berhadapan dengan agenda rahsia mereka. Apa agenda rahsia mereka? Ya, sudah tentu menjadi “pemuja Dajjal” iaitu Freemason.

Bercakap mengenai Freemason, adakah anda tahu apa itu freemason? Freemason ini satu perkara yang sepatutnya diketahui oleh kita umat islam dan percayalah bahawa di dunia digital ini juga penuh dengan agenda Dajjal. Lihat lah sendiri bila mana ada iklan Syarikat Ads Yang Secara Berani Menggunakan Simbol Ahli Penyembah Syaitan!

Kembali kepada situasi Olimpik London 2012 ini juga, adakah anda perasan bahawa Maskot Olimpik London 2012 adalah satu konspirasi Dajjal Bermata Satu! Ya, lihat gambar dibawah.

maskot olimpik london 2012 freemason Logo Olimpik London 2012 Berbentuk Freemason dan Maskot Olimpik London 2012 Berciri Dajjal Mata SatuBenar bukan? Maskot bermata satu bagi maskot olimpik London 2012 ini sendiri secara jelas menggambarkan kebenaran bagi segala konspirasinya. Jadi, ada lagi yang ingin mengatakkannya kebetulan?

Selain isu besar Logo Olimpik London 2012 yang bercirikan freemason ini, adakah anda tahu bahawa ditangan anda sekarang ini juga ada rahsia besar mengenai zionis? Ya, Lambang dan Bendera Zionis sebenarnya secara default sudah ada diletakkan didalam laptop anda! Sila lihat, Gambar dan Bendera Rejim Zionis.

Adakah patut Malaysia mengecam semua ini dan bersama-sama negara Islam yang lain untuk membantah penggunaan Logo dan Maskot Olimpik London 2012 ini. Secara jujurnya aried sangat bersetuju kerana ini bukan lagi isu remeh kerana ianya sangat sensitif! Sama-sama kita kongsikan pembongkaran rahsia Logo dan Maskot Olimpik London 2012 ini kepada sahabat-sahabat kita yang lain!

0 comments:

Post a Comment

my facebook