Tuesday, November 15, 2016

NURIN SYAZWINA



Salam Buat Nurin
Nurin, pekerje aku yang pertama.. 
teringat lagi mase mule2 interview dy.. 
aku kenal dy dari Azilah, kawan sekolah aku..
pengambilan dy untuk jadi pembantu aku.. 
kite balik lewat bersama uruskan kerja.

sama sama tempuh kesusutan stress dan sgala nye.. 
antara anak didiku. orang nye cantik.. sgt berkebolehan 
serba serbi.. kerja tangkas 
masih lagi terngiang-ngiang gelak tau mu..

aku anggap dy seperti adek aku sndri..
sedikit sebanyak aku sedih.. 
aku ngaku kebolehan nurin..
apa yang lepas tu lepas.. aku cume nak ucapkan
TERIMA KASIH & MINTA MAAF 
Jika ade salah silap. 

tanpa nurin abg tak sampai ketahap ni.. 
terima kasih nurin.. alangkah seronoknye kalu kite masih berhubung..
TERIMA KASIH



1 comments:

Badzlan Bakar said...
This comment has been removed by the author.

Post a Comment

my facebook