Sunday, January 24, 2016

lame tak update blog.. bukan bureau veritas lagi

salam semua. mcam biase blog ni skadar diary buat aku..
menceritakan sebesebi tentang diri aku.. x ramai yang kenal ak.
blog tmpt ak meluahkn selain di atas sejadah..

kalu baca di facebook.. hanya kata2 positive tentang business je ak luahkan.

aku bersyukur pada mu yaAllah atas sgale yang ku terima.
dari seorang student diploma sahaja.
ak berkeje sbgai international inspector utk bureau veritas.
aku berhenti pada hujung tahun 2012 setelah beberape tahun berkhidmat
dkt syarikat tu..


knpe ak berhenti ??
to much politic dalam ni..
yep betul gaji dy mmg besar.
penah skali gaji ak cecah 1300+++ sehari
nak duit byk kne pandai kipas..
bukan cara ak nak kipas orng atas.
cara ak dari segi quality kerja aku.




aku amik keputusan utk tinggalkan company ni dan trus pikirkan utk buat business..




















1 comments:

Unknown said...

Salam bang..tya sket, cmna nk apply bv ni?kerja dia cmna ja as a inspector?

Post a Comment

my facebook