Friday, October 28, 2011

Abdul Rahman



my muscle MAN.. ni kaki pukul ak ni..

just pggil dy man.
knal dy pade akhir sem 1..
kenal dri pada mazhan..
seowng yg baek hati, jujur, bersederhana..


mementing kn kebersihan.
dy ni part mndi dy mmg lambat..
law bley byk kali sabun tu lagi bgus
law mcm ak.. da mcam kerbau mandi.. ahahhaha
dy lahir 1 bulan dgn aku. bulan 14 jun 1990

man seowng yg caring..
slalu care about permakanan aku..
law ak lapar dy la owng yg akan masakkan utk aku..
sebb tu blew dy lapar.. ak x kisah kuar duit utk dy

walaupn dy bukan dri keluarga yg berada tp dy
bukan owng yg kedekot utk kuar duit utk kwn2..
juge sowng yg mengenang jasa.

dri dy la ak blajar care hidup susah..
walaupn ak sentiase ade duit.. bile ak bercmpo dy.
duit ak sume ak tolak tepi.. dan belajar berjimat..
ikan kering dgn kicap pn. bley jdi makan febrat..

seowng yg protective, sentiase protect member2 dy..
blew masuk tmpt gelap.. ye dy la yg pling depan.. atau belakang.
bkn owng yg akn memkan kwn sndiri..
suka akan badminton atau sukan.

teman jogging aku, slalu berjoging ngn dy semase diploma
owg yg paling byk memory dlm diploma aku.. ni la owng nye..
dy juga senng utk berkawan.
baru je ak bwak masuk dlm member aku.. dy da bley ngam
Alhamdulillah..
Now member2 ak sume rindu kn dy blew dy da blek perak.

dy sgt berani.. -,-
smpai snggup pergi carik pontianak mlm2 bute..
siap maki lagi.. sbar je la ak tgk..

wahhh byk pulak kebaekkan budak ni..
dy cikgu memasak aku..
slalu masakkan aku utk family.
blew dy stay kt umah aku.. parents ak sukakan perangai man ni

x byk cekadak bab makan..
ap yg ade.. dy mkan..
x macam ak.. pemakanan yg memilih..
lagu yg dy minat sme dgn lagu yg ak minat..

susah senng kt kolej.. dy la owng nyeee..
tq Man coz jdi member aku..
aku akan tolong ko.. law macam mne susah pn aku. =)

i love u bro..
ingt trademark kite
the official : hidup kita.. sing it!!


0 comments:

Post a Comment

my facebook